Lejre Kommunes Idrætshaller
Servicetelefon: 21 24 71 73
Akut brug for hjælp
I tidsrummet mandag – torsdag 07:00-15:00 samt fredag 07:00-12:00:
Din henvendelse bliver besvaret af personalet i teknisk service.
Øvrige tidsrum:
vil servicetelefonen blive besvaret af VESTSJÆLLANDS BRANDVÆSENS VAGTCENTRAL.
Den vaghavende vil vurdere om det er et akut problem eller om det kan vente til at teknisk service kan løse problemet. Hvis det er akut, vil den vagthavende tilkalde hjælp til løsning af problemet.
Ikke akut henvendelse
Henvendelser, der ikke er akutte, foretages via ”DaluxFM Helpdesk” app’en eller via kommunes helpdesk WEB adgang:
https://lejre.daluxfm.com/helpdesk/login
Instruktion om app’en findes i ”DaluxFM Helpdesk flyer” som er vedhæftet eller på link:
http://www.hvalsoe-gf.dk/images/HGF_images_header/other/DaluxFM-Helpdesk-flyer.-2.pdf
Opslag i hallerne:
En kopi af opslaget fra Lejre kommune i hallerne kan læses her