Lejre Kommunes Idrætshaller

Servicetelefon: 21 24 71 73 

Akut brug for hjælp

I tidsrummet mandag – torsdag 07:00-15:00 samt fredag 07:00-12:00:

Din henvendelse bliver besvaret af personalet i teknisk service.

Øvrige tidsrum:

vil servicetelefonen blive besvaret af VESTSJÆLLANDS BRANDVÆSENS VAGTCENTRAL.

Den vaghavende vil vurdere om det er et akut problem eller om det kan vente til at teknisk service kan løse problemet. Hvis det er akut, vil den vagthavende tilkalde hjælp til løsning af problemet.

 

Ikke akut henvendelse

Henvendelser, der ikke er akutte, foretages via ”DaluxFM Helpdesk” app’en eller via kommunes helpdesk WEB adgang:
https://lejre.daluxfm.com/helpdesk/login

Instruktion om app’en findes i ”DaluxFM Helpdesk flyer” som er vedhæftet eller på link:
http://www.hvalsoe-gf.dk/images/HGF_images_header/other/DaluxFM-Helpdesk-flyer.-2.pdf

 

Opslag i hallerne:

En kopi af opslaget fra Lejre kommune i hallerne kan læses her

  

Kontakt oplysninger.: